Fysiotherapie

Samenwerking Fysiotherapie Boekel & Wolbert Club Care

Zoals de meeste van jullie al jarenlang bekend zijn met Wolbert clubcare, zijn we vanaf seizoen 22/23 ook een samenwerking gestart met Fysiotherapie Boekel. Beide fysiotherapeuten bieden vanaf oktober 2022 wekelijks een sportinloopspreekuur aan, waar alle leden van onze club gebruik van mogen maken. Door de uitbreiding van de samenwerking tussen RKSV Venhorst en beide fysiotherapeuten kunnen we onze leden een breder pakket aan sportadvies aanbieden. Het voordeel is dat er op maandag een spreekuur bij Fysiotherapie Boekel (in Venhorst) is en op dinsdag een spreekuur bij Wolbert in Boekel. Iedereen is vrij om op afspraak het gratis inloopspreekuur te bezoeken om zo spoedig mogelijk blessures te kunnen laten beoordelen en hierbij een passend advies te krijgen voor herstel van de blessure.

Praktische info:

Inloopspreekuur Fysiotherapie Boekel

Inloopspreekuur Wolbert Fysio

• Elke dinsdag van 17:00 tot 18:00 uur

Mocht het nodig zijn, dan ben je van harte welkom bij een van beide fysiotherapeuten.