Venhorst 4 met 14 - Udi'19 8 met 15

Voskuilenweg 2 A
5428GT
VENHORST

Udi 19 venhorst vier op papier allebei op plek vier een kraker de uitwedstrijd werd gemakkelijk gewonnen door de udi dienaren.

Nu twee gast spelers erbij de altijd grappende dorpsgek en geïntrigeerd in het dorpse venhorst grunniger patrick bosman zeker geen butje en zeker geen kwalster goeie gast echt een lutje laiverd en rob verhees alias biertank of jerommeku. Vermeer moest het even alléén doen en met de warming up was al duidelijk te zien dat de mannen op scherp gezet werden, joris was te laat held thom verbannen op de bank en thijs van de bosch die ook vond dat hij in de basis moest beginnen en zei de griekse god ovidius niet eens ooit ik zie door de bomen het bos nie meer. Maar gelukkig was daar de boss zelf joepper de poep hij zag dat het aftasten was in de eerste minuten zijn looplijnen waren identiek van de ouwe bosch zelf. Een lijntje dat zeker liep was jassie robbie en thijn en remco die later in het spel pasen met eieren er met de hoofdprijs van door ging. wie ook beter was en het hazepad kon kiezen was  regelmatig attent op een diepe bal maar maar met zijn hoofd zat hij bij de vraag wie is die man langs peter den hag.het eerste gevaar kwam toen jasper zijn man even kwijt was en van delst zijn ledematen aan moest spannen.in de 22ste min overtreding van rob die niet nodig was een vrije trap die weer uiterst bekwaam in de linkerhoek werd naast getikt iedereen zag ook wel dat ie die gewoon had kunnen pakken in zijn handen ok de show must go on en inderdaad hij stal al de hele wedstrijd de show bram hekkegat van bronsvoort hij was op dreef en steekte nog maar eens een bal tussendoor udi leefde nog weer een kans onbenut.zo ging het maar door even later van delst weer betrokken bij een incident hij kwam gelukkig te vroeg uit en de udi aanvaller wessel beekmans schrok zich een hoedje gelukkig was daar de thee vlug blazen een pep talk in de rust. En nu de vos erin en held thom die ontzichtbare dingen liet zien hij toverde rob van hees uit het elftal en toverde joris vinken zonder pet deze schakels waren de ommekeer de vos die zich al eerder had gewisseld was sluw hij had bij carlo de grote een steen in zijn schoen gedaan dus kon de vos er weer in enkele tachtiesche aanwijzingen van een liefhebber betaalde zich terug een mooie uitgespeelde kans waar man van de wedstrijd bram weer  een bal gaf de vos die het gaatje zag en scoorde.geert stond even later buitenspel dille hoffmeyer zwaaide met zijn vlag maar de meyer gaf er geen stuiver voor gelukkig miste geert wat voor beideteams goed was. Degoedwillige udenaren kregen nog een kans maar weer jo 19kenner bij uitstek gooide zijn vijftig tinten grijs in de strijd en hield de nul de mannen van joep en vermeer en held thom speelde de wedstrijd op karakter uit en de liefhebber pinkte een traantje weg want hier werd de bronzen plak gewonnen eind goed al goed.

De liefhebber