Vorstenbosche Boys - RKSV Venhorst 3-0

Binnenveld 57
5476LZ
VORSTENBOSCH

Op deze regenachtige zondagmiddag speelde Venhorst uit tegen Vorstenbosche boys. Beide ploegen begonnen hetzelfde, dus was het wat aftasten. De thuisploeg was feller maar Venhorst wist toch wat mogelijkheden te creeren.
In de 10e minuut werd een bal op inzet van Jari van Creij van de lijn gehaald.
Het was opletten voor Venhorst want Vorstenbosch probeerde door veel druk de verdediging een fout te laten maken. In de 28e minuut kwam het eerste wapenfeit, een hard afstandsschot werd door Justin nog net over zijn doel getikt. Uit de daaropvolgende corner maakte de thuisploeg 1-0. Venhorst probeerde meer het spel naar zich toe te trekken maar moest oppassen voor de snelle tegenaanvallen. In de eerste helft alleen nog een paar afstandschoten van Finn, Mark en Jari.

Na de thee ging Venhorst met de zelfde 11 nadrukkelijk op zoek naar een treffer. De druk werd verder opgevoerd, maar de keeper hield de Vorstenbosche Boys in de wedstrijd in deze fase.  In de 53e min tikte hij een vrije trap van Teun vd Putten uit zijn doel. In de 64e min na een aanval over rechts gevolgd door een goede combinatie van Finn en Mark kreeg Mark de bal uiteindelijk niet in de goal. In de 69e min een fraaie kopbal van Jari zonder succes en in de 72e min een pass van Jaap op Finn waar de keeper zijn doel weer schoonhield. Vorstenbosch hield goed stand en bij de eerste counter hadden ze meteen succes. In de 73e min was het 2-0. Venhorst ging stug door met aanvallen maar niet veel later vloog een geweldig afstandschot in de kruising wat de eindstand bepaalde, 3-0.

Ook hierna liet Venhorst zien te willen scoren maar het ging vandaag gewoon niet lukken. Justin maakte nog 1 tegenaanval onschadelijk en zo gingen we richting het einde van de wedstrijd. Op deze zondag met veel regen en op een moeilijk bespeelbare, gladde mat geen punten helaas.

Volgende week met deze inzet hopelijk een beter resultaat tegen Festilent. Daarna wordt het zozo feest in de kantine op 'Das Novemberfest'. Trek dus je lederhosen uit de kast en dan zien we jullie graag aanstaande zondag, Jetzt geht´s los!

IMG-20230928-WA0004.jpg