GEBRUIK ONS ONLINE AANMELDFORMULIER: klik hier

Als jij je als lid aan wilt melden bij RKSV Venhorst via een aanmeldformulier kan dit ook.
Klik hier voor het aanmeldingsformulier (Word document).

Wil je wijzigingen doorgeven, bijvoorbeeld nieuw adres of rekeningnummer?
Stuur dan een mailtje naar [email protected] om de gewenste wijziging door te geven.

Aanmeldingen, wijzigingen en afmeldingen moeten altijd schriftelijk geschieden!!

Correspondentieadres:
Ledenadministratie RKSV Venhorst
De Biezen 4
5428 PJ Venhorst

Afmelden moet vóór 1 juni gebeuren!! Dit in verband met inschrijving bij de KNVB voor de teams voor het volgende seizoen. Leden die zich na die datum afmelden krijgen een boete van 25 euro opgelegd om zo te voorzien in de kosten van de vereniging (contributie aan KNVB, kosten spelerspas, enz.).

Afmelden bij je leider alleen is niet voldoende om de contributie-inning stop te laten zetten. Vandaar het verzoek om de afmelding ook nog door te geven via een e-mail aan [email protected].

Klik hier voor de contributieregeling.

Stichting Leergeld
Het is niet voor iedere ouder even eenvoudig om zijn/haar kinderen lid te laten worden van een vereniging, want dat kost nu eenmaal geld. In geval van nood is er echter een oplossing mogelijk. Stichting Leergeld Gemert-Bakel, Laarbeek en Boekel is in 2007 opgericht door initiatiefnemers, die van mening waren, dat kinderen in een gezin nooit de dupe mogen worden van de financiële situatie van hun ouders. Ons motto is dan ook: “alle kinderen mogen meedoen, want nu meedoen is later meetellen”.
Ondanks het feit dat de economie in Nederland weer aantrekt lezen we regelmatig in de kranten dat het voor gezinnen nog steeds moeilijk is om financieel rond te komen. In 2015 hebben wij ongeveer 1200 aanvragen in behandeling genomen. Deze kunnen variëren van deelname aan de jeugdvakantieweek tot aan een complete voetbaluitrusting of lidmaatschap van de scouting. Wij hanteren als uitgangspunt, dat kinderen die willen sporten, dit in teamverband moeten doen. Dit is ook beter voor de sociale ontwikkeling van kinderen. Toch staan wij een enkele keer toe, dat kinderen een individuele sport gaan beoefenen. Indien dit aan de orde is, legt onze coördinator dit eerst voor aan onze beoordelingscommissie. Indien deze instemt, kan hiervoor toestemming worden gegeven.
In overleg met de gemeente Boekel hebben wij afgesproken om voor onze doelgroep: de kinderen van 4 tot 18 jaar  uit de sociale minima, ook de zaken die in het verleden vergoed werden door het Participatiefonds per 1 januari 2016 uit te gaan voeren. Tot 1 januari moesten de ouders de kosten voor deze zaken eerst zelf voorschieten. Bij Leergeld is dat niet nodig. Wij betalen rechtstreeks aan de vereniging of leverancier. Daarvoor moet het kind  tevoren al door de ouders bij Leergeld aangemeld zijn. Over onze samenwerking met de verengingen in de gemeente Boekel stellen wij ons de volgende manier van samenwerken voor:
Indien ouders een kind uit Boekel aanmelden voor een bepaalde activiteit bij een lokale vereniging, informeer dan meteen of de betaling van de contributie en de aanschaf van clubkleding etc. door de ouders gaat gebeuren of dat dit bijv. via Leergeld gaat. Als Leergeld hierbij betrokken gaat worden is het handig om deze aanmelding ook bij ons te melden via de mail. Wij nemen dan de procedure over en het betalen van bijv. de contributie gaat dan rechtstreeks via Leergeld. Wij hebben ervaring bij verenigingen in Gemert-Bakel en Laarbeek  en daarvan geleerd, dat het meest eenvoudige is om voor de contributie één jaarnota aan Leergeld te zenden. Wij betalen die dan vooruit maar verwachten een seintje van u en gedeeltelijke restitutie indien een kind in de loop van dat jaar stopt met de activiteit bij uw vereniging.
Voor de aanschaf van sport- of scoutingkleding maken wij afspraken met lokale leveranciers en ook deze nota’s gaan rechtstreeks naar Leergeld. U kunt contact leggen met de Stichting Leergeld via de mail: [email protected]. Via de mail heeft onze voorkeur. Wij zijn telefonisch te bereiken op dinsdag en vrijdag van 09.30 tot 10.00 uur via 06 509 79 725.